Thursday, January 22, 2026
Ben je spiritueel aangelegd en ben je boven de 35? Dan ben je waarschijnlijk een oude ziel of een ‘starseed’. Maar wat is nou precies het verschil?
Mensen boven de 35 weten meestal niet dat ze eens starseed zijn - want je bent dan van de eerste generatie - de eerste golf - en dan ben je heel je leven gewend om je schuil te houden. Maar in deze tijd is het juist de bedoeling dat je in je kracht gaat staan. Dus wat is het verschil?
Een oude ziel heeft een bepaalde wijsheid bij je, bent supergevoelig, kunt niet tegen grote groepen en je hebt een spiritueel talent om anderen te genezen - of met te licht te werken.
En een starseed heeft dat ook, maar een starseed heeft meer te maken met: waar kom je vandaan? Je voelt vaak een buitenbeentje op aarde en je hebt moeite om in je lichaam te blijven. Een starseed heeft ook een specifiek DNA waar allemaal talenten en herinneringen bij horen. En grote kans dat die op dit moment geactiveerd worden.
En dat kan heel verwarrend zijn.
Want er komt steeds meer nieuwe energie naar de aarde en je krijgt dus steeds upgrades en triggert je DNA.
En dan gebeuren er 3 dingen:
1) ten eerste door al dat licht ga je dan oude patronen loslaten om ruimte te maken voor het nieuwe. Maar dat lijkt vaak alsof je weer door allerlei oude shit heen moet terwijl je dacht dat je er klaar mee was. Dus je moet leren om dat af te voeren.
2) En dan kan het zijn dat er herinneringen en beelden opkomen die te maken hebben met vorige levens hier op aarde of.... in andere dimensies.
3) Hoe meer licht er binnenkomt hoe meer je wordt geactiveerd- het is als een vlinder die uit een cocon komt. Maar heel veel starseeds raken in een soort kramp en houden vast aan hun oude patronen en dan gaan ze dat proces blokkeren. Je krijgt lichamelijke klachten en je voelt je down, en je weet niet meer wat je met je leven wilt. Je hebt geleerd om te overleven in de oude wereld maar we leven niet meer in de oude wereld.
Dus hoe los je dat op?
Ten eerste dat je regelmatig contact hebt met je hogere zelf om dat proces op een gezonde manier te begeleiden.
Maar in het begin is je lichaam nog veel belangrijker.
Want het is nou juist via je lichaam dat je oude shit loslaat en die hogere frequenties kunt aarden. Daarom is het zo belangrijk om een methode te vinden die je helpt om op een zachte manier je te verbinden met je lichaam - zoals de taoïstische meditaties. Je kunt je cellen niet omzetten in licht als je niet goed geaard bent.
En de eerste stap die de meeste starseeds moeten zetten is beter aarden. En dat doe je niet door op je blote voeten te lopen, daar heb je speciale technieken voor. Als je dit herkent dan heb ik een gratis mini cursus voor je om te leren aarden zodat alles kan gaan stromen.
“Bijzonder gevoel van veel liefde en licht”
"Tranen stromen over mijn wangen! "
"Licht, alsof ik een beetje werd vernieuwd. Dank je!"
"Ik kon echt heel diep zakken in mezelf."
"Heel bijzonder, veel zacht oranje violet licht waargenomen. "
"Het was een geweldige meditatie. Dankjewel!"
"Alsof er een stortkoker van licht over me werd gestort"
"Een heerlijke meditatie en wat een voorbereiding. Heel bijzonder."
"Hoog geluid van belletjes en een hele wijde stroom energie door me heen"
“Heel verfijnde energie”
"Ineens ging het door mijn middenrif heen en toen voelde ik de energie door mijn benen naar m'n voeten glijden. Hele warme voeten."
"Fantastische meditatie. Heel veel energie kunnen voelen... stroomt door me heen. Ik voel me heel geaard."
"Ik voelde de boosheid versnipperen."



